lördag, maj 02, 2009

Varmt och skönt i Gävle idag, och trädgårdsmöblerna avtorkade... Fick upp jätteparasollet också, nu är sommarn definitivt här. Väldigt tidigt för att vara den här breddgraden, men det passar mig alldeles utmärkt. Min hustru tycker ju att jag egentligen skulle passa bäst utanför en hydda i Afrika, spelandes trumma!!!
Nja jag vet inte jag, jag är nog både för blek och fet. Fast rytmen skulle passa mig, både vad gäller trummandet och livet i övrigt!
Sitter och jobbar hela helgen för att kunna leverera till måndag förmiddag, och det är bara sååååååååååå jobbigt! Men min duktiga fru håller ställningarna, och är samma pärla som alltid!
Imorgon ska vi försöka få tid att gå ut och shoppa lite grand, och kanske ta en fika... När vi raggade på stan ikväll efter sopsorteringen, hittade (såg) vi ett nytt fik. Får väl testa det imorgon, fast då måste vi nog sussa en stund först... Så jag säger väl godnatt nu!!!!

Keep swinging, until next time!
ODINI

1 kommentar:

  1. Tjena, vilken trevlig blogg du har.
    Jag ska också shoppa på mammas bekostnad i morgon.
    Vi kanske syns.
    Puss och Kram / Oliwia ;D

    SvaraRadera