måndag, juni 15, 2009

Helknäppt!

Nu har jag slarvat länge nog!!!!!
Jag som alltid föraktat människor som har bloggar och aldrig skriver nya inlägg, nu har jag själv trillat dit!
De andra som slarvar har säkert också ett liv att ta hand om.... En fru en hund, ett barnbarn ett jobb, och sommarstuga och så vidare! Livet pågår ju hela tiden vare sig vi vill eller inte, och vare sig vi har tid eller inte.
Igår startade jag från ett ösregnigt Gävle, och åkte i ösregn ända till Jönköping och där först kom solen... har nu anlänt till Växjö och sagt godnatt till frun i telefonen, men kan inte somna, så jag gick upp och började skriva detta blogginlägg!
Sedan jag skrev sist har det hänt mer än jag kan berätta, utan att bli tjatig och babblig. Kort kan väl sägas följande: LIVET, ni vet det där spännande underbara som vi är mitt uppe i, det bjuder på så många underbara blogguppslag....
Har flera ämnen bokade för skrift, så hav förtröstan... Undertecknad ska skriva oftare nu, och lovar att hellre en kort meningslös, än en lång pladdrig drapa om något som ni redan visste!
Nu glömmer vi EU-valet och stampar vidare mot nya kärva mål!

Keep swinging friends, until next time!
ODINI

Free Hit Counter


Free Counter

1 kommentar:

  1. Änstligen något nytt att läsa. Skämt åsido, nu förstår du väl tjejerna bättre. :-). Kram!

    SvaraRadera